onsdag 12 december 2012

Den om sötaste nöten




Idag hade vi finbesök på sjukhuset! 
Den sötaste lilla sötnöten har kommit till vår del av jordklotet! Ja, han bor på Nya Zeeland normalt sett, så det är inte så ofta den här lille mannen kommer hela världen runt för att hälsa på sin mormor. Och när man ändå hälsar på, då måste man ju se kusinen när hon sjunger i lussetåget.
Under en tid var det många på jobb som övergav sina platser. Det var till och med en gammal dam i sin säng, som blivit nerrullad för att få lyssna på skönsången.




Imorgon kör jag helt solokvist!
Min handledare (mormor till sötisen ovan) är ledig och därför har jag fått hela posthanteringen helt själv på min lott de två sista dagarna på LIA. Kommer kännas konstigt att återgå till skolan nästa vecka, jag vill liksom bara fortsätta där jag är istället! Men innan det är dags att ta farväl, så är det dags för julklappsutdelning imorgon och få mysa med mina fina nya arbetskamrater. Det ligger två påsar med hembakade lussebullar och väntar på oss!

Nu har jag hållt på att somna två gånger under tiden jag skrivit detta, dags att lägga denna dagen till sängs och ta tag i morgondagen!
Sov gott, världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar