söndag 30 december 2012

Den om att ha landat hemma igen


Nuuuu har vi landat hemma igen.
Sonen somnade på 3 röda sekunder och jag slängde mig i soffan, totalt slut... 
Vilka dagar vi har haft! Vädret har varit superdåligt, utanför huset var det isgata men vi har halkat runt lite ändå och sniffat på hästarna och kastat snöbollar till fyrbentingen ovan och klappat isbjörnar. Eller ja, det sista var nog inte helt sant, det var väl snarare små shettisar med vinterpäls. 
Och firat finaste 11-åringen och ätit godaste maten och ungarna har spelat Wii tills ögonen blir fyrkantiga, då tog vi över tv:n och såg 1 1/2 säsong av Solsidan 3, drack ett glas vin, åt kex och ostar. Kröp ner i sängen och sov länge, fick storfrukost i varmt och mysigt kök och myst med finaste fluffkatten Emil som spann högt och ljudligt i min famn och gav mig varma små flufftassar på näsan när jag slutade klappa honom.

Och det kommer mer bilder, kameran har smattrat i flera dagar, men ikväll får ni klara er med den här, oredigerade, småsuddiga mobilbilden på en saknad vän, som har fått ett drömliv på den finaste hästgården i Östergötland! 

Vi hörs imorgon! God natt och sov gott, världen!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Har precis hittat hit.
    Vilken vacker hund!
    Förstår att du bor i Ystad, jag älskar den staden, brukar vara där i trakterna någon gång på sommaren.
    Gott nytt år!

    SvaraRadera