fredag 21 december 2012

Den om väskor


Jag älskar väskor!
Nu blev inte ljuset så bra på dessa bilderna men detta är dagens inköp! Jag har ju skaffat ny kamera och gått omkring med den i en Beach House-påse och varit livrädd för att den ska skadas, så idag hoppade jag upp på stan (vilket var en ooootrooolig miss, herregud så mycket folk...!!) I alla fall så var det dags att fixa ett snyggt fodral till snygga kameran och vi har ju fått en sån där "Herrdagis"-butik här i stan så jag luskade runt lite på deras sida och hittade en kameraväska. Det var inte den på bilden, den blev det istället. Och riktig tjejmatte blev det också, när jag fick den bra mycket billigare än vad det stod i katalogen!
Den andra kom liksom bara med i en annan shoppingrunda, ska man nu hoppa på kryckor och inte kunna ha sina snygga andra väskor, så får man ju fixa en snygg rygga istället! Billig och söt, perfekt kombination!



Här är vår gran! 
Fick den av mamma och pappa igår! 
Passade alldeles lagom i vårt hem, vet bara inte om jag ska hänga något i den eller bara låta den stå som den är.... Kanske ska jag sno sonens miniljusslinga och lägga i, det skulle ju bli snyggt! Ja, så får det bli!

Granpiffing!


1 kommentar:

  1. Jättefin kameraväska!! ÅÅåh jag vill också ha!! Jag bär omkring med min kamera i min vanliga handväska, inte bra... Jättefin gran också!!!

    Önskar dig en riktigt God Jul!!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera