torsdag 20 december 2012

Den om en mycket smart app


Jag är inte så duktig på att skicka julkort... Tyvärr... För jag tycker det är väldigt roligt att få!
Och det värsta är att jag får så sjukt dåligt samvete när jag kommer på att jag glömt någon...
Som idag. 
I min förvirrade skolhjärna som bara virrar med hemtentor, rapporter, praktik och exelfiler så är inte kom-ihåget-som det borde, så kom det ett julkort och samvetet satte in.
Men då kom jag på något min söta mor berättade om och som jag själv fått - ett e-kort! Fast ett riktigt kort alltså, inte till mobilen utan med snigelposten. Gud, så virrigt detta blev då, men om ni tittar på YouTube-klippet så klarnar det. 

Så, nu är det dåliga samvetet lättat!
Ett styck julkort på liten Mini-Me i vinteroverall med en istapp i var hand, får bli vår julhälsning detta året, till någon uppåt landet! Och det bästa är att eftersom jag skickade det innan klockan 16 idag så kommer det fram redan imorgon!

Tack Gode Gud, för smarta appar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar