lördag 6 oktober 2012

Den om en ny banner


Studiekompis S tyckte det var dags att ändra bannern igen.
Hittade denna och gjorde om den lite. Den blev lite suddig i kanterna men det får "duga" just nu, klockan är alldeles för mycket för att klara av att redigera mer. 

Helg, helg, helg.
Min käre fader ligger pall i sängen efter att de hackat i hans andra ben nu och jag tycker så synd om honom! Det är svårt att se de man älskar, skadade eller när de har ont. Han opererade sitt ena knä för 6 år sedan, dagen efter vårt lilla under föddes och nu var det dags igen, fast andra knät då. Lustigt ändå att de två sakerna infaller samtidigt ytterligare en gång. Jonton vägrade titta på morfars knä, däremot var han en riktigt duktig medhjälpare till mormor med att hämta kaffe till sjuklingen om morfar lovade att ha täcket över knät så han slapp se det. 

På söndag blir det barnkalastime! Ser fram emot det men hoppas jag får lite tid över till mig själv imorgon också så jag hinner läsa in lite i våra tunga böcker. Nu börjar allvaret med vår nya rapport, skönt nog har vi kommit en bra bit på vägen så nu är det bara de sista bitarna som ska falla på plats innan vi börjar fila på alla de där sidorna som ska lämnas in. 

Men nu måååste jag gå och lägga mig!
Sov gott, världen, ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar