måndag 22 oktober 2012

Den om saaaaaaaknad

Det är minsann inte förrän man sitter här som man saknar det!
Då lovar jag att jag ska skärpa mig! 
Jag lovar att jag ska bli duktig på det!
Jag lovar att göra det ofta!
Jag lovar att inte fuska!
Jag lovar att jag slita ut de andra också!


Gud vad jag saknar mitt friska knä!

Jag looooovar att om jag bara får tillbaka mitt knä, helt och utan operation och snart, snälla, så ska jag ta hand om det så duktigt, så duktigt, men träna så snällt, så snällt med skydd för knät och allt! Jag loooovar att stärka musklerna runt om så knäskålen håller sig på plats! Jag ska bli så duktig på att ta hand om mina ben och fötter och jag looooovar att inte ramla i några trappor igen!

Ok, deal?? Snälla??

I miss my PWs!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar