tisdag 23 oktober 2012

Den om filmvisning


Här har ni mig!
På kanonen i vårt klassrum, som förvirrad läkare som ska förklara varför förslaget i min hand bara är så där himla toppenbra!
Att förslaget sen inte egentligen existerar mer än i vårt projektarbetesrapport, det är ju en helt annan sak!
Uppdraget för rapporten var att göra om 8 myndigheter till 4, helst bättre fungerande myndigheter och bestämma styrmodell på dem. Viktigt var också att inte förlora några arbetsuppgifter från dagsläget eller någon kunskap och bryt för guds skull inga lagar! Och ja, myndigheterna är tagna från verkligheten, så det var Smittskyddsinstitutet, HSAN, Socialstyrelsen, Läkemedelsverket, SBU, SKL, Rättsmedicinalverket och Statens Folkhälsoinstitut. 
Ja, det är ingen lätt uppgift!
Men nu är det gjort, en rapport på x antal sidor, redovisningen gjord, nu väntar hemtentan som ska in i december. 

Har jag sagt att jag verkligen älskar min grupp och att gå i skolan igen?
Det gör jag!! 

This is so cool!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar