måndag 29 oktober 2012

Den om mitt hår... Obs! Skrämmande!!

BOOOO!!

Hej hopp, här har vi visst helt glömt av att vi är rädda för att visa oss i bloggen!
Skräcken kanske inte sitter i bloggen då, utan i mitt hår?! 
Ja, detta hemska burr som jag inte har en aning om vad jag ska göra av.
Varje dag är en Bad Hair Day och jag försöker försöker försöker att vänja mig... Men det går inte!
Ena dagen ser det oranget ut (som i Emmas blogg), andra gången blont, sen råttfärgat, sen svart (det var aldrig svart men blev väldigt mörkt... Inte ok!) Ena dagen ser jag ut som en kille, andra dagen som en gammal tant, tredje dagen som om jag inte har något hår alls och hela ansiktet bara är panna!

Hur det än är, så blir jag inte nöjd... Och jag vet inte hur jag ska få till en frisyr som passar både mig, mitt hästlånga ansikte och mitt humör! 
Jag blir galen!!

Och detta är ju precis vad jag bör tänka på istället för hemtentan, eller hur? 
Ja ja, jag fick ju annat att koncentrera mig på, eller hur?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar