tisdag 23 oktober 2012

Den om fel dag


På onsdagar är det körträning. 
Så döm om min förvirring när jag har kör en tisdag och sen skyndar mig hoppande hem för att avlösa modern som sitter barnvakt och vill kasta mig in framför tv:n eftersom det är onsdag.... Och Grey's Anatomy! 
Fast det var ju inte det... Det var ju tisdag...

Urk, vad jag tycker illa om att vara fel ute! Nu måste jag ju vänta hela dygnet innan det faktiskt är dags för radioskugga, internetavloggning och telefonen på tyst, eftersom jag vägrar att bli störd under min enda enda timme per vecka som är totalt helig!
Men för att se det från den positiva sidan så kommer jag inte missa de första 5 minuterna på mitt program eftersom vi aldrig är hemma direkt när det börjar - så ok, vi tar tisdag och längtar till klockan blir 21.00 imorgon!

Knä i viloläge, nytt spel på mobilen - 
japp, nu släpper vi förvirringen ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar