söndag 28 oktober 2012

Den om hemlisar i rött

Bild redigerad med Snapseed

Ja, mer än så här tänker jag inte visa.. nu i alla fall!
Men jag har en röd hemlis här hemma, som ska användas till Halloweenfesten på lördag. Den är inte helt röd, det finns lite svart på den också, även på accessoarerna. Men fler bilder får komma när den sitter på, fullsminkad och klar! 
Äntligen ska jag få gå på en riktig Halloweenfest, där alla går all in med kostymer och smink. Det ska bli så himla roligt! Förhoppningsvis så ska vi börja festen hemma hos väninnans pappa, i det stora i huset och vi ska ha knytis och umgås och skratta och ha kul! 
Längtar!

Och ja, det verkar som om jag faktiskt ska slippa pryda min Halloweenkostym med kryckor om jag fortsätter vara så här jätteduktig och tar det lugnt. Inga fler starka värkpiller och jag har bara kryckorna om jag ska gå längre sträckor, så hjälp mig att hålla alla tummar för att jag slipper både "tvillingarna" och knäskyddet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar