lördag 23 februari 2013

Den om veckans slut och blivande golfproffs






Lille mannen! 
Blivande golfproffs kanske?
Sportlovsveckan går mot sitt slut och igår passade vi på att testa på långgolf. Och han var riktigt duktig! Jag gillade alla de färgglada bollarna med kardborreband, de satt som berget på "målen" de sköt mot. 
Nästa vecka är det tillbaka till rätta ordningen igen, skola som vanligt och vanliga rutiner. Det blir ju lite småhattigt när man är ledig och inte har så många punkter för dagen som ska gås igenom. Jag hade tex sett fram emot sovmorgon... Men nähä då! Son med katt i släptåg ansåg att halv sju har varit en ypperlig tid att stå upp. Idag är jag tagit igen de missade sovtillfällena! 

Cat in a Tratt har saknat sin husse idag. Han håller gärna till i hans rum, leker med hans leksaker (inte så uppskattat av son) och sover i hans säng. Örat börjar läka så fint och om det fortsätter så här kanske han kan bli trattlös till nästa helg. 

Lite disträ idag, så jag passar på att önska alla en fortsatt härlig lördagskväll och går ut i köket och poppar lite popcorn till mig själv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar