måndag 18 februari 2013

Den om en ordning som är återställd och två sovande buddies

Ja, alla tillbaka på sina rätta platser, tycker Corven, som kommit ur sin dvala och intagit sin vanliga sovplats, bredvid sin bästa buddie!
Även om han anser att jag är den mest lägst stående varelsen just nu och bör undvikas... Men har man problem med sina öron, så kommer matte (heter det matte och husse med katter också?) med blöta tops och annan sörja för att göra fint igen! Men det är också det snabbaste sättet att göra sig extremt opoppis hos en katt, bara så ni vet!

Men jag tar det med stil - utfläkt i soffan framför dubbla avsnitt av CSI, men med tankarna på en bok jag fick mailad till mig igår. Började läsa på tåget och har snart läst ut den! Herregud så bra den är! Det kommer en närmare presentation av den senare! Nu är det reklampaus i tv-programmet, vilket innebär att jag hinner läsa!!

See ya!!



1 kommentar: