onsdag 11 december 2013

Roligaste leksakerna på länge



Ja, idag får ni ursäkta den extremt dåliga bilden men jag håller fortfarande på att lära mig min nyaste leksak. Men jag kunde inte låta bli att uppdatera den lite! Tanken är ju att jag ska ha den till skolan (bland annat alltså) och tjolahopp - Kjell & Co levererade! Ett tiny tiny tangentbord!! Jamen ärlgt! Det måste man ju bara ha! Speciellt när det går att koppla till telefonen också och bara är några centimeter större än plattan! Hur kul är inte det!? Så lätt att få med sig och det väger ingenting!

Och eftersom de snälla killarna inne i telefonbutiken visade mig hur jag koppla ihop plattan med telefonen, så jag kan köra internet på den också, så blev ju allt bara fantastiskt! Som den klant jag är, glömde jag så klart köpa ett skal till plattan, men det löste jag idag också. Så nu kan jag äntligen ta med mig min lilla sötnöt. Och skriva obehindrat! 

Men efter en extremt lång dag så känner jag att min lilla hälsning får stanna här - sömn behövs för att jag ska kunna "hoppa rätt" tills imorgon.

Så, love!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar