söndag 3 november 2013

Att ta efter katten



Kanske inte exakt för jag tror inte min rygg klarar av den ställningen, men ja, idag tar jag min que från katten - det är slappesöndag! Efter en snackstund med mamma som kom över och hjälpte mig med fladdret i bröstet så har jag nu krupit ner under filten i soffan. Lite snacks är inköpta och snart ska jag slänga in Downton Abbys julavsnitt i dvd och bara finnas till.

Så, ta det lugnt idag, glöm inte andas och slappna av, titta lite på något djur i er närhet. Det är av dem vi kan lära oss att slappna av!

Love, love, love

1 kommentar:

  1. Hej! Å så längesen jag var runt bland bloggar och kikat, och som sagt har jag varit lite upptagen av andra tankar ;-). Tack för din fina kommentar inne hos mig, jag blev så glad!

    Här slappar vi idag på samma sätt. Mycket soffhäng blir det för min del och oftast har jag sällskap av Wilma som helst ska ligga med huvudet på min arm. Nu är det kulet ute så då får man mysa inne.

    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera