torsdag 14 november 2013

Express yourself 4good!!

Jag snubblade (nästan bildligt talat) in i stolsraden, tredje raden från scenen, uppiffad i entrén med lite läppglans, solpuder och rouge. Jag hade ingen aning om vad jag skulle få uppleva, jag bara visste att det skulle bli bra. 
Det blev inte bra - det blev MIND BLOWING!

 Gå med i det peppigaste nätverket som finns - 4good!

Dansat med Kayo - done that!


Marie Thorslund


Lika klok som vacker , Mia!

Paus med nomnom vin! Trångt men hjärtligt!

Fina kollegorna!



Underbara, vackra Sarah! 








Mitt leende går från öra till öra!
Detta var precis vad denna smått sönderpluggade, tentastressade mamma behövde! 

Och tack Mia för mitt nya motto när jag behöver motivation:
"Ibland behöver man bara hångla upp sig själv!"

Love love love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar