fredag 29 mars 2013

Den om nya appar och risk för spamming






Jag är ju världens app-junkie, det vet ni redan! 
Och igår hittade jag tre nya appar (för mig nya...) som hade med Instagram att göra och jag kunde ju inte sluta! Redigera åt alla håll med olika färger, bakgrunder, ramar osv. Jag höll på att spamma över både mitt Instagram och fejjan! 

Jag har varit totalt emot att sätta ramar på mina Instagrambilder och även att göra collagebilder, jag vet inte varför, har bara känts rörigt men nu när jag har provat så är det ju skitkul! Har inte riktigt greppat alla tre apparna än, men det kommer nog snart, bara jag har lite tid att sätta mig med dem utan att skämmas över att jag försvinner in i telefonen någon timme eller så! 


Nu passar jag på att önska er alla en Glad påsk!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar