onsdag 20 mars 2013

Den om fullfjädrad vinter igen och snödjup på balkongen


Någon behövde kolla snödjupet på balkongen, för sig själv. Försiktigt ut, väldigt snabbt in!

Så var vintern över oss igen!
Stormen blev försenad ett dygn ungefär, sas det, men det märktes inte här i Ystad i alla fall. Här började det snöa på utsatt tid, storma på utsatt tid och enligt väderprognosen ska det inte sluta snöa förrän på fredag, så vi får väl återkomma på den punkten. Vinden har avtagit men de varna för blixthalka så njä, jag håller mig nog inne. Ibland kan det vara bra att bli dålig samtidigt som vädret ändå tänker sätta käppar i hjulet för allt annat, det blir liksom utan samvetskval som jag ligger i soffan och halvsover. Däremot har jag märkt att en massa saker har ramlat ur huvudet under febertopparna, men jag försöker stoppa in all info igen, så får vi se om jag lyckas innan helgen är över oss. 

Och som ni kan se, så blev rastlösheten för stor för mig och bloggen åkte på omstyling! Om jag nu ska styla om lite här hemma till lite mer female flare, så får ju bloggen visa detsamma! 

Nu kan jag förresten berätta om det där mötet jag skrev om för något inlägg sedan:
Jag har fått sommarjobb på Hudkliniken i Lund!! Yeay!!

Nu ska jag ta hand om mitt huvud en stund innan Mini-Me kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar