torsdag 14 mars 2013

Den om att ge vintern på nöten och köra positivt tänkande





Förutom att rea är förbaskat roligt och jag snubblade över Ellos rea med heminredning, så är nya gardiner också förbaskat roligt! 
Och jag kände att jag var tvungen att göra något åt all snö som föll utanför fönstret och gardinerna som suttit uppe i mer än ett år nu. Så kom då äntligen mitt paket som jag väntat på och hela lägenheten fick nytt liv! Här stod jag och strök och försökte få katten att fatta att det inte handlade om nya leksaker till honom (även om de långa snörena lurade honom flera gånger om) så det slutade att han hamnade på toaletten bara för att inte bli inrullad i gardinen. 
Vårgardiner!! Jaaaa, ett måste!!
Och köket blev ju så mycket ljusare och vardagsrummet fick mer liv. Kan ni nu se denna gardinen tillsammans med en rosa lampa i mitten av rummet? Det kan jag! Lampan som bara väntar på att få hängas upp, helst nu! Det kommer ju bli så bra, så bra! 

Nu tar jag torsdagskväll och klappar mig själv lite på axeln för a job well done! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar