torsdag 8 november 2012

Den om staplar


Asså, jag vet inte...
Jag tror inte det var så här man skulle lägga sin padda, eller vad säger Apple om det hela? Ja - nej?? 
Jag är extremt bra på att stapla saker på varandra. Och sen inte hitta något så klart. Eller lägga saker i lådor. Och sen inte hitta dem. Det är kanske därför jag låter så mycket ligga framme? För att jag ska hitta dem? Fast det gör jag ju inte ändå, så nä, det kan inte vara rätt...

Överst i stapeln ligger vårt nyaste tillskott på skolan - ett "lättläst" litet kompendie om vårddokumentation. 
Joråsåatte...

Tror jag behöver gå till botten av denna (och några till) staplar så jag slipper balansera saker ovanpå varandra och sen sucka djupt över mig själv när de rasar... japp, lika bra... nu... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar