lördag 17 november 2012

Den om Försökskaninen Jag


Jaa, jag lyckades knipa en plats som försökskanin för nagelbyggning.
När Söta Sanna berättade att hennes väninna, Emilia, håller på att vidareutbilda sig till att bygga naglar och behövde frivilliga så kastade jag mig över telefonen och sms:ade henne! Jag har aldrig byggt mina naglar innan och oj, vad udda det känns! Det kommer nog ta ett tag innan jag vant mig vid att de inte kommer gå sönder så fort jag råkar komma snett med nageln mot en tangent på datorn. Ja, så illa är det egentligen. Som papper liksom.
Så idag styrde jag kosan mot Malmö och Emilia, en väldans härlig kvinna! Och här har ni resultatet!
Behöver jag säga att jag är sååå nöjd??
Nä, tror ni förstår det själva faktiskt!

Om ni vill boka Emilia så finns hon på Studio 45 i Malmö.
Do it! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar