onsdag 19 september 2012

Den om att göra Frun stolt

Nu minsann!
Jag fick en sån fin hälsning i bloggen igår där en viss Fru skrev att hon var lite stolt över mig och mina förändringar! Sånt värmer, massor! Så idag tänkte jag testa ändå lite mer som den snälla Frugan lärde mig i lördags, för vem i hela världens namn, visste att det kunde vara så kul att redigera foton??

Så innan det är dags för ett litet Föräldramöte på skolan, så kastar jag in tre bildbevis på att jag lyssnade uppmärksamt på allt hon sa.

Före

 Steg "Halv-färdigt"

Efter

Oj oj oj, vad jag är lycklig och stolt över mig själv!
Inte nog med att vår rapport är mer eller mindre klar (saknas en liten sammanfattning), redovisningen på fredag har nästan blivit helt klar (den ska vi leka fram imorgon) och så detta - glädje över foto igen!

Nu är det dags att springa till "grannen" och åka på möte!



2 kommentarer:

  1. Riktigt, riktigt fint! Så mycket mer känsla! Bra jobbat! Och det behövs inga fina och dyra prylar. Det duger långt med gratisprogrammen på nätet. Jag är stolt ;-)...

    SvaraRadera