måndag 23 juli 2012

Den om ett statement på armen

Nu har mitt efterlängtade armband kommit! Jag haaaatar verkligen en viss sjukdom! Jag hatar de flesta sjukdomar men den som skördat mest dödsoffer i min omgivning är cancer!
Jag har själv haft cellförändringar två gånger och jag har pga min Endo och långa perioder av starka mediciner lekt ringdans med den jävulusiska sjukdomen... Men jag har klarat mig, har aldrig fått det hemska beskedet, gjort en massa kontroller. Samma prov som visar på aktiv Endo visar viss cancer så jag vet...

Detta är mitt statement till mina underbara vänner som överlevt och en aktiv påminnelse om dem jag förlorat!

FUCK CANCER!!
Armbandet finns att köpa hos Ung Cancer Ni ska snart även få se mitt andra inköp från samma webbshop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar