söndag 1 juli 2012

Att ha haft en OMG-kväll

OMG!!! Ja, det finns ingen annan förkortning som beskriver kvällen igår!
Först fixing, ögonfransarna hos Magdas Nowa Hud, check her out!! Vill du ha de vackraste ögonfransarna i stan, då är det Magda som fixar det! Jag är så lycklig över mina fransar, långa, svarta och härligt Hollywoodsminkad vrje morgon! I love it!! Och när vi ändå höll på, så fixade vi ögonbrynen också, skönt att få lite färg där med! Sen fick håret sig en omgång också och blev mer vågat än innan men oj vad nöjd jag är! Och massor av komplimanger fick jag också! Alltid trevligt!

Sen lilla partydressen, den lilla vita handväskan från 50-talet och de svarta dansskorna! And off I went!!
Först hem till värdinnans hem för mingel och bubbel i mycket trevligt sällskap av CF, CM, K, M och T (mycket förkortningar bli're)

Och sen enades vi om att maskerna skulle på innan vi gick och så tågade vi genom stadens gator! Många blickar, leenden och snurrande huvuden för att se oss, men såå kul att göra något annorlunda! Och vad vackert det var i Gamla Vattentornet - vilken festlokal!!

It was a fantastic evening and night!! Och trött i benen och huvudet idag, det må jag säga! Men två nya saker gjorde jag igår, åt ostron och gick barfota sista biten hem!
Tack Lisen för årets happening!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar