måndag 30 juli 2012

Den om att ha måndag igen

Ja, då var mitt andra Event 2012 över! En urgrym konsert med alla mått räknade och rekorslagning på alla bredder, längd, låtar, publik och regnmässigt!
Jag är verkligen glad att jag hade biljett till fredagens konsert med strålande sol!

Slappnat av har vi absolut gjort, både lillis och jag. En enda semesterdag och en helg i anslutning till den, har känts som en riktig semester med långfrukostar, sovmorgon och filmkväll och semesterlunk!
Nu är det full fart framåt som gäller! Jag hoppas på att få vara kvar på jobbet, Jonton börjar Fritids imorgon i väntan på att bli skolpojke och vardagen ska fyllas med nya rutiner.

Snart augusti och det känns hoppfullt!

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att ni har det så gott och du, augusti kommer att bli strålande. Ännu en härlig sommarmånad att njuta av. :)

    Kram

    SvaraRadera