torsdag 15 mars 2012

Att tänka på åsnor och hötappar


Vad hände??
Jag skrev ju att förändringarnas vindar blåste nere i Tullen och denna dagen var verkligen en sådan dag!
Så nu är frågan, ska bilden ovan, bli det jag ser på dagarna, eller ska bilden under, bli det jag ägnar mig åt i höst? Eller båda kanske? 

I vilket fall som helst så är det med högt huvud, stolt hjärta och en känsla av att jag fixade denna dagen fantastiskt bra, med en underbar väninna till hjälp! 
Tack till Supersöta SilverSanna!


Bild internet


1 kommentar:

  1. Wow! Det låter som du har en otroligt spännande tid framför dig oavset vilket det än blir. Livet är fullt av möjligheter och spännande vägar att ta. Jag är så glad för din skull vännen! :) Du får berätta hur det går.

    Njut av helgen (vilket vårväder vi har fått här nere i söder) och ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera