söndag 11 mars 2012

Att ha Slappesöndag


Jag har precis laddat ner Instagram till min telefon... Jaaa, jag vet, jag är totalt sist på allting!
Men jag trodde inte jag kunde ha det i min telefon (jag vet inte varför.. har missuppfattat hela saken!) och igår lyckades jag få ner den i telefonen och då hade jag inget att ta kort på!! Moment 22!!

Och hade jag bara varit lite snabbare på att fatta så hade jag kunnat ta finfina foton på min kväll igår ju, men så är då inte fallet. Igår var jag hemma hos Coola Chefen Pia och firade Mello! Vi hade tjejkväll med Syster Yster och Jobbväninnan K - oj oj oj, som jag har skrattat!! God mat med lax och ungsrostade potatis, kall god sås och salladen med Fetaosten! Det är toppen att festa ihop med en utbildad kock/bagare, det finns inget som inte är gott hemma hos en bagarfru! 
Martini och vin, skratt och flams, Mello, hejarrop och Mirakelbakelser! 
Japp, ovan ser ni en av de absolut godaste bakelser jag någonsin ätit och det är Pias hyllning till Fredrik, Björn och Sara Li, detta är Maria Caféets Mirakelbakelse!!

Oh my!

2 kommentarer:

  1. Vad god den ser ut! Och vad är instagram? (du är tydligen inte sist :))

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Jo, det var visst ett fotoprogram till telefonen och så länkas det till ett program, likt Twitter. Skönt att jag inte var ensam om att inte ha den...!! Kram!

    SvaraRadera