torsdag 16 februari 2012

Att vara kär

Bild lånad från DesignOnline

I min ena GoodieBag från Eventet i lördags låg ett sådant här örngott! Något som jag bara läst om, som jag hört talas om men aldrig ägt! Ett Beach House Pillowcase Smoke Fold.
Och nu när jag är sjuk, så har jag invigt detta med råge - Herreguuuuuud vad skönt det är!!!
Det som är speciellt för Beach House (för er som inte vet än) är att det kallas för T-shirt-sängkläderna. De är gjorda i jerseytyg, samma som i de mjukaste t-shirtar. Tom Oprah har dessa och Malenami och Någons Fru! Då kan ni tänka er hur lyyyyyycklig jag blev när jag hittade ett örngott i min påse! För vi fick visst olika saker!? Någon fick deras nalle och några örngott, fanns det fler goodisar? Jag kunde i alla fall inte fått bättre!

Nu önskar jag mig ett sånt här nattlinne:

Bild från Beach House hemsida

Japp, jag är kär! 
I'm in love with a Jersey Dream! 
(Inte riktigt samma som The Boss sjöng, men ja ja, detta är ju MIN kärlek, inte hans!)


2 kommentarer:

  1. Åh, jag har inte bäddat med örngottet än, men det måste jag göra nu förstår jag ;-).

    SvaraRadera
  2. Jag fick också ett örngott och en minikudde?! som äldsta sonen snodde som huvudkudde sin älskade "Ompe". Haha
    Men är det någon som vet vad den där minikudden är? Jag tänkte doftpåse men den luktar inte ngt speciellt. Jag tänkte skrupptrasa när man duschar men det var ju dumt tänkt, den är ju mjuk som en t-shirt.
    Kram

    SvaraRadera