tisdag 14 februari 2012

Att försöka få kontakt


För att avsluta denna Valentines som firats med en stor chokladkaka med Marabou Non-Stop från min söte son, som köpte den själv med endast mormor som assistent, dels för att den är god och sen för att det stod ju ett stort M på den, M för Mamma! Plutten! 
Och sedan ett halsband från mamma, Pearls for girls - fint ska det vara! 

Men för att avsluta dagen, som jag började skriva, så gick jag och mamma på Storseans med Terry Evans från "De Okända". 
Herregud vilken kväll! Från kl 19.00 till 21.45, satt vi som trollbundna!
Vi fick ingen kontakt idag, men som han sa, genom att komma hade vi i alla fall gett andarna en chans!

Och ett nytt Ranelid-ordspråk passar bra in här, ett ordspråk som jag lärde mig i lördags:

Att leva är att simma från stranden jag, till stranden du, i havet vi.
Björn Ranelid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar