söndag 5 februari 2012

Att försöka vinna sin drömoutfit


Att sötaste bloggerskan Emma med bloggen Att vara någons fru har ett bloggevent utan dess like, på gång, har väl inte undgått många i Blogglandia? Och denna bloggerskan kommer redo nästa lördag med gott humör, kamera och min hemgjorda marmelad som jag lovat Emma en burk av. Men innan dess, in i sista minuten så tävlar vi!! I samband med CL har hon en tävling om drömoutfit:en. 
Och här är min!! 
(Prissumman är 5000:- men jag fick pengar över faktiskt!!)

Nu håller jag tummarna för att jag kan rizzla mig på detta viset inom en snar framtid! 
(Ps. Kan man få sån platt mage när man köper väskan, tror ni? Det hade jag tackat för i så fall)

Nu håller jag tummarna!
Momma needs a new wardrobe!!


1 kommentar:

  1. Heja heja!!
    Tänk vad mycket kul det finns här i Blogglandia =)
    Ha en fin söndagskväll, kram Jenny

    SvaraRadera