fredag 17 februari 2012

Att sälja Molly (Mini-Bloppis)



Ja... Min lilla fina Oddy-parka!
Men nu har den hängt i garderoben sedan hunden gjorde sitt intåg förra året, och jag får inse att jag kommer inte ta den på mig igen!

Kommer knappt ihåg vad modellen hette, något med Parkas i alla fall, jag fick tag på den sista i hela Malmö (troooo mig, jag var överallt!!!) Köpte den på Factory vid Gustav i Malmö. 
Storleken 3, i mycket bra skick för att vara använd så pass mycket som den är, inga hål, inga knappar som gått av, ingenting. Randigt foder i ärmarna och luddfluff över bröstet, ryggen och i den hääärliga huvan.

Och ja, jag kommer sälja den här i bloggen - from nu MEN jag har ingen aning om vad den är värd?? Har försökt hitta någon typ av referenskälla (Tradera osv) men nä... Jag hittar ju inte denna modellen så då hjälper det ju inte?!

Pris: 1200:-
 Ev. porto tillkommer ju om vi inte kan mötas upp någonstans. 

Vem vill klä sig i Odd Mollys fina parkas?

2 kommentarer:

  1. Tack för så fina ord och din omtanke som gick rätt in i mitt hjärta:) kram och ha en underbar helg rara du:)
    kram..

    SvaraRadera
  2. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuupersnygg jacka!!!! Tyvärr jag uppnått min kvot för nya kläd-inköp denna månad, hihi. Har ju köpt på mig mängder med koftor nyligen så jag får nog lägga pengarna på renoveringen vi håller på med nu istället, buhu... vill ha!!!!

    Tack också för ditt svar om färg på stockarna i min blogg, uppskattas mycket:)Vad glad jag blev över din kommentar - den värmde!!!!

    Stoooor lördagskramiz aka

    SvaraRadera