fredag 10 februari 2012

Att förbereda sig

Japp!
Naglarna målade, outfit:en... halvklar... Tågtid...inte fastställd... Vart ska jag - topp, det vet jag i alla fall!
Som ett barn natten innan julafton, det är jag det! För imorgon smäller det!

Marmelad!!! Jag får inte glömma Emmas marmelad!!
Och kameran --- aaaaa, är batteriet laddat?? Måste kollan NU!
Puhh, det var tur, inte fulladdat! Minneskorten måste jag ta ur datorn... inte nu dock, för då kommer ett felmeddelande upp på datorn och jag kommer inte ens kunna skriva klart detta... Tågtid, när?? 10.32 - check! Då har jag gott om tid. Bra, då hinner jag noja på stationen i en timme, urkul... Men Pågatåg, snö och Skåne - inga garantier. Väskan mer eller mindre packad. 

Ja, sova? Nä, inte än, måste drömma och njuta lite till, av natten före "Julafton"!
Natten före 
Bloggeventet 2012

1 kommentar:

  1. Ja skit va kul det va... Synd bara att man inte hittade alla som man i vanliga fall konverserar med via bloggen, men det får bli en annan gång!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera