onsdag 22 maj 2013

Den om att vara så trött att ögonen skelar


Idag har jag sjungit för änglarna igen. 
I den vackra nyrenoverade kyrkan i Bjäresjö. Och tränat inför konsert nästa vecka. Med solon jag aldrig sjungit innan. 
Men det gick bra! Så det gäller att träna hårt nu, så jag sätter alla tonerna på onsdag. 
LIAn går mot sitt slut och jag är lika trött på kvällarna nu som när jag började för fem veckor sedan, men oj vad många svåra ord det finns att skriva upp! Och så många olika sätt det finns att diktera på... Och så mycket som kan gå snett när man byter datasystem och förlitar sig blint på att allt bara ska fungera! 

På måndag är det dags för sista skolveckan för denna termin och start som sommarjobbet. 
Så nervositeten börjar kicka in nu, kanske lika bra att jag är så trött att ögonen skelar - man blir ju lite avtrubbad i känsloregistret när man är trött. 

Och ni kan inte ana hur mycket jag längtar!
Så mycket att jag ler från öra till öra bara vid tanken av det som väntar.

Så med skelande ögon och ett riktigt fånleende, önskar jag er alla en god natts sömn!








Fler bilder från Bjäresjös underbara kyrka, kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar