fredag 10 maj 2013

Den om att gå i skola, bildligt talat


Jag behöver gå i lära, hos vår katt! Att slappna av, sluta tänka, finnas till... Jag har varit duktig på att ta hand om mig, att göra mindfullness-övningar och mina PowerWalkes. Jag har alltid varit duktig på att stressa, det verkar vara något jag föddes med, men nu börjar det bli riktigt fysiskt igen... 

Jag behöver ta det lugnt, jag vet att jag kommer må bättre när jag saktar ner. Men just nu snurrar allt så snabbt, att jag ibland inte vet vilket som är upp eller ner, jag vet bara att det tär på mig...

Kanske det finns något via Hermods? Eller kan man ta en kvällskurs? Jag menar, jag är ju ändå uppe, liksom!! 

Blogglandia, hit me! Vad är era bästa "sluta-tänka-och-stressa"-tips?! Nu måste jag ta mig i kragen och styra upp det hela! 


Jag ser fram emot att inte sjunga "Macarena" om nätterna längre...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar