måndag 14 maj 2012

Att sväva på moln

Jahapp, tack alla söta, för era hållna tummar! Det resulterade i ett jobb i Stora Människobyn!! Jobbet jag åkte på intervju för i onsdags har alltså blivit en verklighet! Helt sanslöst, jag är i 7:de himlen!!

Mer detaljer kommer, men jag ville bara tacka och visa de underbara "Lycka-till"-blommorna jag fick av den lika underbara Ordonnance-Helen idag!
De pryder mitt vardagsbord nu så jag kan se dem hela tiden!

Tack alla underbara, söta hejarklackare! Nu börjar ytterligare en ny del i Singelmammans liv, Minifamiljens framtid!

3 kommentarer:

  1. Grattis til jobbbet! Självklart gills länkningen med loggan!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Å vad kul, grattis grattis!!! Spännande, ser fram emot att höra mer om jobbet :-)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vad roligt och spännande:) Och tack för den trevliga pratstunden på fiket i slutet av april, när jag dök in till dig för att köpa baguett till dottern.
    Ha det fint!
    Kram Suz

    SvaraRadera