torsdag 22 december 2011

Att våga ta färg


Ujujuj, här har jag med gått loss med lite Shoppi Shoppi, som Emma - Att vara någons fru brukar använda! Vi säger även ett *woop woop* för det var ju rea!! Ta 3 betala för 2 - mina favoritord! Så jag passade på att ta färg - jag som baaaaara kör fransk manikyr annars (hemmagjord och inga lösnaglar här inte!!) men nä, nu är det dags att våga lite! Och ja, den som är lite läskunnig ser att det står French Manicure på en av dem, men mitt rosa är faktiskt slut! Men den som känner mig väl vet att jag aaaaaldrig ens ägt ett rött nagellack! Det är så inte jag egentligen... Jag försöker dock omvärdera mig själv och mina "inte-jag"-saker. För vem är det egentligen som sagt att det "inte är jag"?? 

Så, vem vet! Röda naglar kanske visst är jag?! Vi får väl se! 

1 kommentar: