torsdag 24 juli 2014

Ett livstecken




Halloj hela fina Blogglandia!

Jag lever, jag lever men det var ju ett himskans tag sedan jag lyckades ta mig in här!
Inte nog med att jag skulle skrivit ett inlägg från den irländska festivalen i Jakriborg och sen inte gjorde det (jag veeeet, förlåt den falska marknadsföringen på fejjan....!!) men helt tyst på bloggfronten i över 1,5 månad!

Det har helt enkelt hänt för mycket!
Vi har flyttat, bott i lådor, jag har jobbat (nä, ingen semester här inte), packat upp, haft sonen, träffat Prins Valiant (japp, kärleken slog till på stort innan flyttlasset gick - en väldigt märklig historia, få se om den kanske dyker upp i bloggen någon gång i framtiden), försökt "inskola" Corvalinen i att bli utekatt och sen packat upp, däckat i sängen, vaknat upp och gjort alltihop dagen efter igen!

Fotot ovan är från sonens pappa, när min lille-store kille gick ut första klass! Hur gick det till liksom?? Var han inte alldeles nyss nyfödd??
Men så är det! Snart 8 år och stora killen med hatt och Converse och fortfarande ett huvud längre än alla andra!

Så, nu kanske vi kan "kicka igång" den nya eran av bloggen - uppdaterad mer ofta! Jag har ju så mycket att visa er, allt fint runt omkring nya hemmet, alla roliga upptåg vi har gjort och kommer göra och kanske, kanske, en glimt av Prins Valiant också, vem vet!

Puss och kram på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar