fredag 25 juli 2014

En sammanfattning kanske?


Ja, var börjar man när det har varit en så innehållsrik vår och sommar?
Hur berättar man om allt som har hänt och hur känslorna har svallat i både dalar och toppar, hur hjärtat har fladdrat som en fjäril i bröstet och så mycket man har sett och upplevt?

Vi har i alla fall flyttat nu. Sonen har slutat ettan (det är mitt "kryss" där uppe - stora fina killen). Jag har börjat jobba på riktigt-riktigt! Jag har ju tagit examen och jag har fått mitt examensbevis. Vi bor inte i så många lådor längre och jag har träffat Prins Valiant. 



Vi började vår inflyttningsvecka med en irländsk festival. Jag är så imponerad över att man kan se så otroligt oberörd ut när man hoppar så högt upp i luften och benen går som trumpinnar samtidigt. Vilken helg!


Och vi avslutar våra dagar så här. Oftast på altanen, som flitigt rensas på ogräs och där blommor flyttas runt för att få till den där gröna känslan bland alla betongplattor. 

Kom vi ikapp nu?
Ja, kanske. Det får i alla fall räcka för denna morgonen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar