fredag 23 augusti 2013

Underliga veckor - spännande höst?

Ibland undrar jag om sånt här bara händer mig?! 
Men så är det väl inte, så klart, men det känns så vissa dagar... Ni vet, de där dagarna där allt verkar hända på en och samma gång, bra eller dåliga saker, allt liksom klumpar ihop sig på samma gång! 

De senaste veckorna har verkligen allt hänt!! Massor med underliga händelser som inte verkade ha med varandra att göra men som bara "flyter samman"! 
Eftersom jag är ganska van vid att ha ett "mindre ordinärt liv" så står jag bara leende vid sidan om och låter det skölja över mig, sällan förvånad, inte överraskad men väldigt road av situationen!

Livet är verkligen spännande! Nästa vecka är vi tillbaka i skolan igen, helt plötsligt har en hel sommar gått med massor av jobb, massor av erfarenheter, nya vänner för livet, huvudet fullt av konstiga ord och förhoppningsvis en klarare bild av var jag är på väg! Jag tyckte precis jag var "nyast på jobbet", nu hejas det vilt åt alla håll, både på nya pendlarvänner och arbetskamrater. 
Snart är det dags att heja på alla klasskompisar (heter det så fastän vi är långt över 20 allihop?) och ta tag i nya tentor, caserapporter och samla material till examensarbetet...
Och min son har börjat ettan!! Stora fina pojken! 

Ja, välkommen, du spännande höst! Nu kör vi så det ryker!!



1 kommentar:

  1. Jag hoppas ni får en riktigt fin höst Maria. Och lycka till med skolan. Både du och sonen.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera