torsdag 27 juni 2013

Den om att ha tappat både tråden, spåret, smöret och pengarna... eller nåt liknande


Ja, det är väl lite så jag bäst kan beskriva det hela. Det är precis så det känns just nu. Bloggen blir inte uppdaterad för inspirationen tryter och jag funderar på vilken väg den ska ta. Jag undrar vilken inriktning, vad jag ska fortsätta med, vad jag ska ta bort eller lägga till och det kommer nog ta lite tid. Så om jag inte finns här så mycket, så vet ni varför, jag måste bestämma mig...

Jag tror jag börjar staka ut vägen, jag tror jag börjar se vad den ska handla om, hur jag går vidare, men tills det är helt klart och bestämt, så får det vara en liten hemlis. Jag slits mellan skolan, mammalivet, singellivet, sommarjobb och den blivande karriären. Och jag tror att det är rätt innehåll, jag tror det bli en bra blandning.  
Men fram tills jag stakat ut spåret, tråden, hittat smöret och pengarna igen, så bjuder jag er på två bilder från sonens fina fina skolavslutning i Kloster Kyrkan. Och ja, killen som löst hängbiljett här ovan, det är min solstråle hela dagen det! 

Jag lovar att vi ses igen, snart, snart! Fram tills dess, så hittar ni mig på tåget, på jobbet, i solstolen och på äventyr med Mini-Mannen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar