söndag 1 april 2012

Att vara sluuuut som artist

Bild tagen med Instagram, fotograf Malin

Så här trött blev Lisa på oss alla tjattrande tjejer igår när vi satt hemma hos P och åt. Det är skönt att vila huvudet på mussen!

Och så trött känner jag mig idag också!! Herregud! 
Det kostar på att vara ute, både på tjejkväll och sen på dansstället igen! Men det är så kul att ha börjat komma ut lite. Och jag träffade faktiskt folk som jag kände - helt fantastiskt!! Jag som inte ens bott här så länge! Bland annat en annan mamma från förskolan och en tjej som varit på Perfect Home-party hos mig. Riktigt kul att bli igenkänd igen! 

Men idag önskar jag att jag hade en söt lite musse att vila på, eller i alla fall en mjuk arm att lägga huvudet mot. Ja, söndagar söndagar. Min vanliga dag för reflektion. 
Och det jag kommer på idag, är att jag saknar någon att vila huvudet mot!
Japp, så är det!

Hoppas alla haft en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar