torsdag 12 april 2012

Att fortfarande leka med paddan

Ja, vänner!! Int' ha' ja' scläppt' padd'n int'!!
Jag vet inte när det var så kul att leka med något!! Jag tom glömmer att fixa nya Ajfånen..!! Men vad gör väl det, jag har ju tid på mig. Det jag försöker lära mig nu, är att inte skriva pekfingervals på paddan, och än verkar det gå ganska bra! Men ser ni några extra tecken i inläggen så vet ni varför. Jag har inte lärt mig länka in något än, använder Blogger-appen, lite knasigt format och det hela känns något gammalt, men man vänjer sig väl... Jag fick i alla fall en bild på den mest underbara hund som finns, så jag avslutar inlägget med den! Det är som vanligt Johan Olsson som tagit bilden, men länk till hans hemsida får ni ta från något annat inlägg tills jag lärt mig.

1 kommentar:

  1. Hahahaha, jag ska titta på dig imorgon och se hur det går med "paddandet"! Vad modig du är som kastar dig in i teknikens värld - Jag kör själv lite gammalmodigt och safe:)

    Om jag INTE ser dig, så vet jag att du har bättre för dig;)

    Ha det bäst
    Helene

    SvaraRadera