lördag 28 januari 2012

Att resa hit och dit


Bilder Internet

Innan jul åkte jag och modern in till Stora Människobyn. 
Det är väl ingen direkt hemlighet att jag verkligen inte gillar att åka till Malmö.. smått livrädd hela tiden jag är där, antingen för att bli överkörd eller rånad... Ja, jag vet, väldigt mycket fördomar! Men nu är det bara så!
Så döm om min förvåning när jag nu finner mig själv fara fram och tillbaka   Jodåsåatte....

Efter att ha varit borta från stan i över 1,5 år (förutom något mindre stopp på IKEA som inte ens ligger inne i staden än) så kommer det bli mycket Malmö ett tag framöver nu. 
Andra gången på kort tid, blir på fredag när jag och Sötaste A ääääääntligen kommer ha vår "Sister Date". God mat, massa snack och en och annan paraplydrink! Japp - Happy Friday! Jag längtar så!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar