måndag 18 augusti 2014

Alla ska flytta


Ja, det är sant.
Alla ska flytta.
Mina föräldrar flyttade till ny lägenhet, jag och sonen flyttade till Borgen, Prins Valiant flyttade, Prinsens föräldrar har precis flyttat ett stenkast från mina föräldrar och sonens pappa flyttar nästa månad. 

Jo, alla flyttar.
Och då måste även bloggen få flytta. Den flyttar in hos en underbar människa som jag kanske träffade på ett bloggevent i Malmö för en herrans massa år sedan, men det vet vi inte riktigt för vi var liksom 180 st där, men annars har vi inte träffats. Bara i Blogglandia. Och denna underbara kvinna (och hennes man, så klart, glöm inte honom) vill nu att min blogg flyttar in hos dem. 

Så igår flyttade Mamman i stan.
Och även om det inte kommer märkas på fejjan eller så, så kommer det vara en annan adress för alla er som inte följer mig via fejjan, nämligen den här:

(länk alltså)

Så precis som de där überstora stjärnorna inom bloggens värld som vi läser och blir inspirerade av, har skapat en egen hörna att samlas i, så har även finaste Emma och Ante fixat ett hörn till oss som inte riktigt drar 10 000 läsare på en dag - än.

Så häng med, allt kommer vara precis som vanlig, bara kanske lite mer bubbligt av skratt och knäppheter eftersom jag nu ska gå från superenkla Blogger, till något mer (om man vill) svårare Worldpress.
Nu flyttar vi!



2 kommentarer:

  1. Fina go'a du! Kul att du vill bo hos oss!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart jag vill! Detta blir ju toppenkul!!
      Kram

      Radera