lördag 1 februari 2014

Och så började 2014




Så kom då första snön! 
Och den slutade inte komma, precis som det brukar bli här i söder. Minimannen är ju toppenglad och vill aldrig gå in - han passar på att kasta sig i varje snöhög som finns både på väg från skolan och till, det grävs hålor och vi har hittat på en ny sport - snöbollsfotboll... Kommer kanske aldrig bli en OS-sport men den håller en mamma varm medan hon och Minimannen väntar på bussen, borde kanske köpa mig en likadan overall jag också så jag slipper frysa. Inget är så kallt som att stå still i 20 min och titta på en 140 cm glad pojke i en snövall!




Strax innan snön kom, ramlade det in ett mail. Att min fina vinst från KyssJohanna hade kommit in på lager!! Yeay!! Vackert inslaget och ett fint kort med grattishälsning fick hjärtat att fladdra okontrollerat! Mitt Sparkel Karma - jamen ni ser ju, det är ju kärlek vid första ögonkastet! 


Och kärlek vid första ögonkastet... Det verkar visst vara ett motto för det nya årets början. 
Tänk att 2014 kunde börja så bra!

Love


1 kommentar:

  1. Hörru jag tycker att du talar i gåtor... Tell my more babe! :D

    Kram

    SvaraRadera