söndag 2 februari 2014

Äntligen kan jag redigera igen!


Yeay! 
En kall och grå söndag som denna passar sig perfekt att försöka installera Photoshop på lilla datorn. Har saknat redigeringsprogrammet så fruktansvärt mycket och nu är äntligen problemet löst! Den lilla datorn har ju ingen cd-läsare så ja, det krävdes en del innovativt tänkande! 
När jag ändå är i farten med foton och redigeringsprogram så passade det ju bra att leka lite med ett foto jag tog för någon dag sedan när snön bildligt talat flög från alla håll! Samtidigt sitter jag och flyttar alla foton från gamla datorn till Dropbox (inte helt övertygad över att det är ett program som faller mig i smaken men ok, någonstans måste jag börja).  Tycker bara det tar så himla lång tid? Säkert något jag gör fel, som sagt, jag är lite trög i starten...

Denna söndag bjuder även på middag hos modren och fadren. Och en miljard frågor tror jag. 
Tillbaka till fotoflyttande och söndagsmys!

Ta hand om er, fina ni!

Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar