torsdag 28 juni 2012

Att tipsa lite


Jag har hittat en kul sida som heter Smartson, där man kan vara testpilot för olika saker. Allt från barnprodukter till instant coffee osv. Och ibland har de en drive för alla som är bloggare (bra sätt att nå ut ju) och då lägger man upp ett inlägg som mitt, går in och ansöker på en speciell sida för att bli testpilot och sen väntar man på svar.

Himla kul att dels få testa nya saker men även bara för att liva upp vardagen lite! Jag som är så urkass på att laga mat (ja, alltså inte till smaken, till fantasin och orken) kanske skulle få ny livskraft av lite god soya, som jag ju faktiskt använder till ganska mycket, både brunsås och köttfärssås.
Så jag slår ett slag för Smartson och soyan och hoppas på att få provsmaka den också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar