onsdag 3 juli 2013

Favoritsällskapet i badrumsskåpet



Jag är lite allergisk mot parfymer. Inte helt kul när det finns så många som doftar så gott och som omsluts av så fina flaskor! Ja, jag är en sucker för snygga flaskor!
Men jag stegade minsann in på parfymeriet och skulle de nya dofterna från Maison Martin Margiela, jag blev så nyfiken när en viss annan bloggerska skrev om dem och hoppades så innerligt att de skulle fungera ihop med min känsliga näsa som skickar dofterna rakt upp till min hjärna och antingen ger mig huvudvärk eller inte. 

Men no such luck...
Eller egentligen behöver jag ju inte sörja, priset är ju inte kompatibelt med min budget så nä, lika bra det kanske! Faast jag hade ett litet ess i rockärmen - body mist!
Och inte vilka som helst utan så klart, Hollisters!
Alltså vilken butik! Världens sämsta belysning men vem behöver lampor bland alla de fina kläderna och när det står en massa reaskyltar överallt?? Kanske bättre utan lampor, så man inte ser vad kvittot slutade på...
Men jag kunde ju inte nöja mig med en, nä nä, inte när det är rabatt om man köper tre! Och visst orkar man inte åka till affären hela tiden (eller hur?) så varför inte bunkra upp lite när man ändå var där, liksom.

Och behöver jag ens säga att det har blivit mitt favorisällskap i badrumsskåpet? 
Älskar't massor! Och ingen huvudvärk och man kan ha dem fastän man jobbar på sjukhuset och man kan bara spraya lite så där när man slutat jobba och så är man fit for fight för en AW eller bara ett glas vin och en tv-inspelning eller en kaffedejt eller något annat skojigt. 
Får kanske ändå svänga inom Emporia snart igen och kolla in de andra dofterna, jo, så får det nog bli, snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar