torsdag 2 augusti 2012

Den om modiga väninnan

Jag har några otroligt modiga väninnor och kvinnor i min omgivning!
De gör saker som jag drömmer om, de har det där lilla extra modet som jag inte har än.
Och det är så fantastiskt att se dem utvecklas och gå framåt! Någon dag ska även jag hitta modet att ta steget utanför "My Comfort Zone".

Idag vill jag lyfta fram en av dessa underbaringar!
Hon heter Maritha och vi sjöng i samma gospelkör, innan hon tog mammaledigt med Lilla O. Vi bor i samma stad men varför är det så svårt att ses?? Fejan är ju en ren lifesaver ibland, eller friendsaver kanske!
När vi hade avslutningskonserten i Marsvinsholms Kyrka i början av juni, då blev vi så där fjortistramsig när vi sågs igen; "Aaaaaa, OMG OMG OMG" *fladder-fladder med händerna och skrika lite till*



Denna vackra, starka, tokroliga, supersöta kvinna har ställt upp i Kapp-Ahls nya XLNT modelltävling!
Något jag aaaaaaaaldrig skulle våga! Jag med mina komplex, jag som knappt vågar vara framför kameran överhuvudtaget, tänk att våga ställa sig där och låta hela halva Sverige titta på en!! Men ok, med en syrra som tar fantastiska bilder, så kanske man skulle vågat...



Detta ansiktet skulle jag gärna vilja se som Cover Girl för Kapp-Ahl! Vacker, stark, naturlig och ett smittande leende! Självklart vore det kul om ni också ville rösta på fina Maritha! Det går att lägga sin röst, hur många gånger som helst (det ska bara gå 24 timmar mellan varje röstning) och ända fram till den 18/8. Klicka på DENNA LÄNKEN! Vi behöver fler vackra modeller och kvinnor som visar oss precis som vi är, vackra med alla våra former, precis som Zorns alla badande kvinns! 

Bild lånad från Kapp-Ahls hemsida

Låt vackra Maritha vinna!



2 kommentarer:

  1. Åh Maria! Vad fint inlägg du gjort! Kärlek!

    SvaraRadera
  2. Jäääääääättefin modell!!! Röstat och klart!!!!

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera